حریم خصوصی کاربران چی با چی

حریم خصوصی کاربران چی با چی

چی با چی محصولی برای ارائه آنلاین آگهی های معاوضه و تهاتر به کاربران است. استفاده شما از سرویس‌های چی با چی به معنی اعتمادی هست که به ما دارید و ما با تمام وجود تلاش می‌کنیم تا از داده‌های کاربران حفاظت کنیم.

سیاست حریم خصوصی به این معنی هست که شما به طور کامل متوجه شوید چه اطلاعاتی توسط چی با چی از کاربر دریافت می‌شود و علت ذخیره سازی آن چیست.

در این متن موارد زیر را توضیح داده‌ایم

اکانت‌ کاربری

چه اطلاعاتی از کاربران ذخیره می‌شود؟

چرا چی با چی اطلاعات کاربران را ذخیره می‌کند؟

چه اطلاعاتی از کاربران در دسترس دیگر کاربران چی با چی قرار می‌گیرد؟

چی با چی چطور از اطلاعات کاربران استفاده می‌کند؟

ایمنی دسترسی به اطلاعات کاربران

 

۱. اکانت‌ کاربری

زمانی که کاربر ، چی با چی را نصب می‌کند، چی با چی یک اکانت کاربری مرتبط با دستگاه اندرویدی که روی آن نصب شده است به کاربر اختصاص می‌دهد. پس از نصب برنامه اطلاعاتی که از کاربر ذخیره می‌شود به این اکانت کاربری ارتباط داده می‌شود. اطلاعات و گزارشات ارسالی و فعالیت‌های کاربر به صورت بدون نام در این اکانت ذخیره می‌شود و در صورتی که کاربر با شماره همراه خود وارد شود اکانت کاربری به اطلاعات ورود مرتبط خواهد شد.

 

توجه به این نکته ضروری هست که برای استفاده از خدمات اپلیکیشن چی با چی نیاز به ورود نمی‌باشد و تنها بخشی که نیاز به ورود دارد استفاده از سرویس ثبت آگهی هست که جهت جلوگیری از مشکلات از دست رفتن آگهی های ثبت شده و بازیابی مجدد نیاز است که کاربر با شماره همراه وارد اکانت کاربری خود شود.

 

۲. چه اطلاعاتی از کاربران ذخیره می‌شود؟

در این بخش توضیح می‌دهیم که زمانی که شما از چی با چی استفاده می‌کنید چه اطلاعاتی از شما ذخیره می‌شود.

 

اطلاعات اکانت کاربری

در صورتی که با شماره موبایل خود وارد سیستم شده باشید این شماره در اکانت کاربری شما ذخیره خواهد شد. همچنین گزارشات ارسالی نیز به اکانت کاربری شما متصل می‌شود.

آگهی های ثبت شده و یا نشان شده با شماره موبایل شما برای بازیابی اطلاعات و استفاده بعدی شما، ذخیره میشود.

اطلاعاتی که به صورت ناشناس و در زمان استفاده از چی با چی جمع‌آوری می‌شود

به منظور بهبود الگوریتم جستجو، عبارات جستجو شده‌ی کاربران ذخیره می‌شود. این اطلاعات به صورت ناشناس ذخیره میشود و در زمان استفاده و بازیابی آن امکان مشاهده‌ی ارتباط آن با کاربر وجود ندارد.

 

۳. چرا چی با چی اطلاعات کاربران را ذخیره می‌کند؟

جهت ارائه سرویس به کاربران، چی با چی نیاز به ذخیره سازی و پردازش اطلاعات کاربران دارد. به این منظور اطلاعات زیر نگهداری می‌شوند:

جستجو‌های کاربران صورت ناشناس جهت ارتقا کیفیت الگوریتم‌های جستجو و حل مشکلات داده‌ ها به کار گیری می‌شود.

اطلاعات فنی دستگاه کاربر برای بهبود عملکرد اپلیکیشن دستگاه‌های مختلف یا پس از حذف و نصب مجدد نگهداری می‌شود.

اطلاعات اکانت کاربر شامل مواردی که کاربر در پروفایل وارد کرده و اطلاعات ورود کاربر شامل شماره تلفن همراه

 

۴. چه اطلاعاتی از کاربر به بقیه کاربران نمایش داده می‌شود؟

در صورت ورود به سیستم، اطلاعات اکانت کاربری شامل شماره همراه و امتیازات کاربر به دیگر کاربران نشان نمایش داده می‌شود.

 

۵. چی با چی چطور از اطلاعات کاربران استفاده می‌کند؟

برای عملکرد درست سرویس‌های چی با چی، بهبود کیفیت عملکرد خدمات ارائه شده، طراحی سرویس‌ها و امکانات جدید در چی با چی، داده‌های کاربران به صورت غیر قابل شناسایی مورد استفاده و تحلیل قرار می‌گیرد.

 

6. دسترسی ها:

چی با چی در زمان نصب و در زمان اجرا برنامه همانند خیلی از برنامه ها مجوز استفاده از دسترسی های مختلفی را از شما دریافت می کند. دسترسی به حافظه گوشی برای قراردادن عکس و فیلم در آگهی های معاوضه، دسترسی به میکروفون برای ارسال پیام صوتی در چت، دسترسی به دوربین برای گرفتن عکس و فیلم برای و قراردادن آن در آگهی و همچنین دسترسی به بسته Query All Package به منظور اتصال کاربر به کافه بازار و یا سایت چی با چی برای دانلود بروز رسانی های برنامه.

ایمنی دسترسی به اطلاعات کاربران

ایمن نگه‌داشتن اطلاعات کاربران یکی از دغدغه‌های اصلی تیم چی با چی هست به صورتی که همکاران ما در تیم نیز دسترسی‌های محدودی را به داده‌های ذخیره شده دارند. همچنین ما با بروز نگه‌داشتن سرویس ها و زیر ساخت‌های سخت افزاری و نرم افزاری در چی با چیمام تلاشمان را می‌کنیم که سرویس‌هایمان را تا حد ممکن در برابر خطرات احتمالی و ویروس‌ها ایمن کنیم.

اطلاعات ذخیره شده‌ کاربران به هیچ عنوان در اختیار شرکت یا موسسه‌ای قرار نخواهد گرفت و تنها در صورتی که حساب کاربران مورد پیگرد قانونی قرار بگیرد بر اساس قوانین جاری کشور در اختیار مراجع قانونی قرار خواهد گرفت

لازم به دکر است تمامی دسترسی هایی که برنامه در زمان نصب از شما .

لطفا هر سوالی در خصوص اطلاعات ذخیره یا حریم خصوصی دارید با ایمیل info@cheebachee.com مکاتبه کنید تا هم پاسخ بدهیم و هم اینکه در این صفحه اضافه کنیم.

آخرین مقالات

مقالات مشابه